søndag 30. september 2012

Høstferie




 
Her på sørlandet er det høstferie i disse dager.
Det betyr at jeg har fri :)
Og det trenger jeg virkelig kjenner jeg.
Tøff oppstart på skoleåret, så nå blir det godt å lade batteriene litt.
Yngstemann har og høstferie, mannen er inne i friperiode og eldstemann har fremdeles praksis.
Alle fire hjemme for første gang på veldig, veldig lenge!
Det er kos <3
 
 
Mens jeg venter på mer garn til kjolen min, strikker jeg genser til en venninne.
Igjen en Dorthe inspirert genser, med min egen lille vri.
 
Sørlandet viser seg fra sin beste side i dag, så nå er det ut i hagen og gjøre de siste forberedelsene før vinteren kommer.
Senere i uka blir det hyttetur :)
Ha en strålende søndag!
 
Lithe
 

4 kommentarer:

  1. Høres veldig koselig ut på ferie da!

    Kos deg videre med prosjektene dine! :)

    SvarSlett
  2. Her er det høstferie om en uke, men det burde vært denne uka, for nå har vi finværet:)
    Kos deg masse!
    Ha en fin overgang til oktober, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Så deilig med familieferie :)
    Kos deg med både strikk og hageprosjekt!!
    Ha ei flott veke.

    SvarSlett
  4. Hei! Er innom for å takke deg for hilsen og deltagelse i give away'en på bloggen min!Lykke til!
    Nydelig Skappelgenser!

    SvarSlett