søndag 9. september 2012

En koselig helg er snart over.

 
For en deilig helg!
Total avslapping.
Kos på kveldene med levende lys, fyr i peisen og noe godt i glasset.
 
 
Den gamle slipesteinen trengte en total renovering, og snekker Andersen som påstår han har ti tommeltotter snekret en ny :)
 
 
Helt ferdig ble han og!!
Lørdag ble det et strålende vær ute på dagen.
Da ble det et besøk til våre gode hyttenaboer, og vi nøt kanskje årets siste rose vin i sola.
 
 
En deilig stund med gode venner!
 
 
Her står vi å ser inn mot byen vår, og jeg ser faktisk rett på huset vårt :o)
Så hytta langt hjemmefra har vi ikke....
 
 
Lørdag kveld satt vi ute lenge, med fyr i grillen, mat i magen og tosomheten.
Ikke ofte det bare er meg og mannen på tur!
 
 
I dag ble det tid til en skogstur med min bror, svigerinne og nevø ute på øya.
Nydelig å kjenne alle de gode luktene som er nå :)
 
Boka jeg hadde med på hytta ble ferdig lest, og jeg anbefaler gjerne den videre.
Har du lest noe av Hislop tidligere, må du bare få med deg den siste hun har skrevet.
"Tråden" var fantastisk bra!!
Gled deg :o)
 
Velkommen til Hilde som ny følger, håper du trives her!
 
Klem
 
 
 
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Så herlig det hørtes ut! Kan ikke huske vi har grillet i sommer..kanskje en gang...men i morgen meldes det 19 grader..?? Gjerne for meg;)
    Ha ei god ny uke, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Ser ut til at helga har vært veldig koselig. :) Snart går det mot helg igjen. :)

    SvarSlett