mandag 24. september 2012

Ladet batteriene.



 
Denne helgen har vært god.
Skikkelig høstvær har fått meg til å tenne opp i ovnen for første gang i høst.
Koselig å høre det spraker i ovnen, og varmen er ekstra god.
Kattene har stort sett lagt med nesa godt plantet ned i dyna.
Jeg ble inspirert til å dille litt inne, bla byttet jeg ut puter og pledd i kosekroken vår.
 
 
Frem med gode varme pledd, og grove puter.
 
 
Fant et sukker og fløtesett etter mine besteforeldre, passet perfekt til te lys.
 
 
En enslig blomst ute i hagen fikk bli med inn, dufter aldeles nydelig!
 
 
Hatt besøk av ei god barndomsvenninne som var hjemme på gamle trakter.
Hygget oss i timesvis, med kaffe og skvaldring.
Tid til en lang tur sammen ble det og :)
 
 
Fantastiske farger som kommer frem nå, synes høsten er fin jeg!
 
 
Har fått både lest og strikket masse i helgen. Her vises begynnelsen på en kjole.
Fant en super fin kjole i MbyM, gleder meg til å se hvordan den blir.
Leser boka "for one more day" av Mitch Albom.
Synes han skriver veldig fine bøker, lettlest engelsk for meg som ikke er helt stø på det området. Har lest flere av han tidligere, og kan anbefale de på det varmeste.
Ganske godt å være helt alene hjemme en helg i ny og ne :O)
 
Ønsker Janes hobbykrok velkommen som ny følger.
Nyt resten av dagen!
 
Klem
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. Så koselig høststemning hos deg! Ja, det kan være deilig å slappe av hjemme innimellom! :-)

    SvarSlett