søndag 16. september 2012

Ny genser og nytt skjerf a`la meg ;)

 
Enda en genser er ferdig, og enda en gang inspirert av Dorthe.
Denne har jeg strikket i str 10 - 12 år, og skal være julegave til et fadderbarn.
 
 
 
Her er genseren pyntet med et skjerf jeg har strikket til meg selv.
 
 
Bare strikket en lang remse i bomullsgarn, byttet farge innemellom og knøt en knute ved fargeskille.
 
 
Mannen er dratt på jobb igjen, blir borte i nye 14 dager...
Blir vel tid til litt håndarbeid, julegaveproduksjonen er i gang!
Ha en fin uke!!
 
Klem fra meg <3
 
 

8 kommentarer:

  1. Flott skjerf/smykke! Smart å gjøre slik ved fargeskifte!
    Tid for håndarbeid nå, så kos dæ;)

    Ha ei god ny uke, klem fra mæ:)

    Ps du har ordbekreftelse på, er det bevisst?..jeg prøver for 3.gang nå:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, deilig med den gode håndarbeidskosen nå :)
      Takk for at du ga beskjed om at ordrebekreftelsen sto på, skal være fikset nå ;)

      Slett
  2. Hei,

    Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg. Veldig trivelig å "se" nye fjes innom av og til :)

    Har "snoket" litt rundt på bloggen din :) Mange vakre strikkerier og heklerier. Kjenner den kreative delen av meg blomstrer når jeg ser så mye fint håndarbeid. Og så likte jeg putene i headeren din kjempegodt!

    Ha ei fin uke!

    Renate =)

    SvarSlett
  3. Litt godt med noen hjemmealenedager fra tid til annen synes jeg....

    SvarSlett
  4. Hei høpp Lithe!!

    Takk for fine ord inne hos meg:)

    Flotte ting du har kreert,flink er du:)

    Har tenkt på å prøve meg på
    en skappel genser,men vi får se:)

    Nyt uken!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Hei,
    Det var ein flott gensar og dekorativt skjerf.
    Koselig med strikking no i haustmørke.
    Ha det fint.

    SvarSlett
  6. Så flott genser og artig skjerf. Du er flink med strikkepinnene. :) -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett