tirsdag 2. oktober 2012

"Nytt" kjøkken



 
Skal si det var nødvendig med ferie!
Hadde jo aldri i livet rukket å bli ferdig med alle prosjektene våre om vi ikke hadde hatt noen dager fri.
Eller fri og fri fru Blom.Har jobbet litt på biblioteket, måtte trå til da det var sykdom blant personalet. Og yoga timene mine går jo som normalt..
 
    Disse lite lekre overskapene som vi har hatt på hytta, var nå modne for å skiftes ut.
    Og da et vennepar skulle bytte kjøkken nå i høst, var vi så heldige å overta overskapene fra deres gamle kjøkken. Gjenbruk kalles det vel ;)
 
 
Et furukjøkken som jeg faktisk ikke orket å male innsiden av.
Den heller ulekre blåfargen på kjøkkenet måtte bort, passet overhode ikke inn. Og da måtte jeg jo male underskapene også.... Underskapet synes vi faktisk er litt sjarmerende, så det får holde mål noen år til. Her er første strøk tatt, og det blå er heldigvis bare maskeringstape!
 
 
 
Mens jeg har koset meg med maling og radio inne i hytta, har min bedre halvdel koset seg ute. Tror egentlig han elsker å fyre opp bål. Mulig han skulle ha vært brannmann ;)
 
 
 
Var heldige med været denne dagen, lite vind og fin sol.
 
 
Dette ble mye bedre synes vi. Fargen på skapene heter diskret, og jeg har forelsket meg i den. Passet utrolig godt til veggene våre, som er malt i lys toscana.
Gleder meg til å vise det til dere når jeg er helt ferdig!
 
Nå er det  straks Grey`s! Vi blogges :)
 
 


3 kommentarer:

  1. Lekkert!! venter i spenning på resten av bildene...

    SvarSlett
  2. Dette ser jo flott ut! Morsomt med forandring som man er så fornøyd med! JA til gjenbruk! Gleder meg til å se fortsettelsen! :-)

    SvarSlett
  3. Det ble veldig koselig :O)Kjekt med farger som er litt rolige på store flater. Og som det ikke er så stor sjanse for og bli lei av alt for fort ;O) Veldig koselig ble det :O)

    SvarSlett