fredag 7. september 2012

Ferdig!

 
Dette herlige rosa garnet har jeg koset meg med en liten stund.
Men nå er genseren ferdig, og jeg ble veldig fornøyd!
 
 
Dette er en genser inspirert av Skappel genseren.
Bare med min egen vri.
 
 
Halsen er ikke så vid som orginalen og sømmene på monteringen vises.
Jeg har heller ikke lagt opp like mange masker eller strikket den like lang som Dorthe sin.
Har kjøpt for mye garn, så det spørs om det ikke blir en til.
Har ei fadderjente som nok hadde likt den :)
 
Nå pakker jeg den siste boka til Victoria Hislop, Tråden, i baggen, samt strikketøyet, og setter snuten mot hytta.
Ha en strålende helg alle sammen!!
 
Klem
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Genseren ser deilig ut og ble kjempefin!
    Ønsker deg ei fin helg på hytta! :-)

    SvarSlett
  2. Såååå fin den ble!!! holder på med forstykket på min hihih=)=) gleeeeder meg til min er ferdig!

    Ha en strålende lørdag!! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett