tirsdag 19. mars 2013

Vinnerlykke




Jeg har faktisk litt vinnerlykke!
Denne gangen var jeg så heldig å vinne den siste boka til Kate Morton.
De forrige bøkene hennes har jeg slukt,
så er spent på denne.
Liker jeg den veldig godt, skal dere få et referat :)

Jeg vant den på nettsiden brabok.no.
En nettside jeg anbefaler bokelskere å ta en titt på!


Det går fremover med genseren jeg strikker,
den er myk og deilig, og har flotte farger.
Litt plunder er det, den strikkes etter mål, så må justere litt på mønsteret.
Men det er det vel verdt om mottakeren blir fornøyd.
Hun snakket til meg i rasende fart, med tegn til tale,
og lo godt da hun så det jeg hadde strikket.
En fornøyelse å strikke til så blide jenter :)

Vi blåser snart bort her sør,
stiv kuling i natt.
Det knaket og pep ganske bra i huset her noen timer, 
mens det holdt på som værst.
Kiloene som har sneket seg på det siste året er en fordel nå,
jeg holder iallefall beina godt plantet på jorda ;)

Ønsker dere en fin kveld.
Det blir min garantert,
i kveld er det yoga!


4 kommentarer:

  1. Gratulerer med bok-premie!
    Det ser ut til å bli en flott genser, nydelige og delikate farger du bruker. Gleder meg til å se den ferdig!
    Ja, det er mye vær nå om dagen! Hos oss har det også vært sterk vind (sist torsdag var det minus 20 og sterk vind...brrr...heldigvis bedre nå!!) :-)

    SvarSlett
  2. Ja her er det også et forferderlig vær :) Men det går den rette veien ....heldigvis :) Den genseren ser utrolig deilig ut og gleder meg til å se den ferdig . Kos deg med yoga og nok en stormfull natt , klem fra Bente :)

    SvarSlett
  3. Spennende genserprosjekt i flotte vårfarger. Finnes det mønster? Gratulerer med vinnerlykke. Passer bra med bok, når det går mot påske. :)

    SvarSlett
  4. Jeg hadde i går yoga alltid torsdag. Jeg har yogalærer så veldig bra. Deilig.
    Genseren ser ut blir kjempefin. Jeg har bestillt bok med norsk språk fra Jostein Gaarder. Jeg håper den kommer snart og jeg kan prøve å lese. Det er ikke enkel å få bøker med norsk språk. Jeg ønsker deg herlig tid med lese i bok din.
    God kveld og fin helg. Hilsen Viola

    SvarSlett