mandag 11. mars 2013

Sjekk den kurven da!



 
Da jeg kom på jobb i dag morges,
sto denne flotte kurven på pulten min :)
 
 
En kollega hadde kjøpt den til meg som takk for noe jeg har strikket for henne.
Elsker slike overraskelser <3
 
 
I kurven ligger en sommertopp jeg har strikket,
den er til ei frøken jeg kjenner godt.
Hun har fødselsdag i april,
og elsker lilla :o)
 
 
Har strikket den i mandarin classic,
det gikk ikke mer enn 200 gr..
 
 
Synes mønsteret nede er så fint.
 
Lisa Williams showet på lørdag var flott!
Utrolig spennende å høre på henne og ikke minst å oppleve
når hun får kontakt med noen fra den andre siden.
Så kan man spør seg da om dette virkelig skjer,
eller om det bare er juks og fanteri.
Det er heldigvis opp til hver enkelt å bestemme seg for hva man tror på :)
 
Jeg er alene i 12 dager igjen.
Kjenner jeg meg selv rett, kommer dagene til å gå fort.
I kveld blir det strikketøyet og tv titting,
på hjul med Dag Otto står på programmet.
Kos deg du også, uansett hva du skal bedrive :o)
 
 
 
 

9 kommentarer:

  1. Wow! En sånn en kunne jeg virkelig tenkt meg. Søt topp :)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig med slik overraskelse- og den er nok velfortjent!
    Kjempefin topp du har strikka, frøkna blir nok veldig glad for den!
    Ønsker deg ei fortsatt fin uke! :-)

    SvarSlett
  3. For en herlig kurv ,så heldig,denne
    hadde vært kjekk å ha hihi. :)) Nydelig
    strikketøy oppi også.
    Ha en flott dag.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  4. Så nydelig sommertopp! Blir nok en glad mottaker av den :)
    Kjenner at jeg gleder meg til å strikke litt mer vårlige/sommerlige ting snart :)

    Herlig kurv du fikk, slik skulle alle strikkedamer hatt ♥

    Klem

    SvarSlett
  5. For en nydelig kurv!! Du vet ikke hvor den er kjøpt hen? :)

    SvarSlett
  6. For en hyggelig overraskelse ;-) Og for en flott kurv ;-) Så koselig! Nydelig topp du har strikket også. Flinke du!

    Ha en koselig kveld ;-)

    SvarSlett
  7. Kjempesøt kurv og så kjekt med overraskelse da..!

    SvarSlett
  8. Så tøff den var, heldige deg :-) toppen var bare skjønn :-)
    Ha en flott dag videre, klem Anita

    SvarSlett
  9. Søt topp, og superkul korg! :D

    SvarSlett