lørdag 2. mars 2013

Kjapt ekspedert




Et flott vintervær har gjestet oss denne uka!
Kjenner at det gir energi og godt humør med litt sol og varme :o)
Vi har heldigvis mye å se frem til.

Jeg synes jo fryktelig synd på meg selv forrige uka,
og i et snev av selvmedlidelse,
bestilte jeg meg garn og oppskrift til en genser til meg selv...
Og for en gang skyld, ble jeg veldig imponert over ekstrem rask postgang.
Bestilte en ettermiddag og neste formiddag lå det i postkassa :o)

Genseren er så og si ferdig,
mangler bare noen knapper.


Grå uglegenser strikket i viking garn.
Vanskelig å se uglene her,
men de kommer tydelig fram når øynene blir sydd på.


Måtte bestille knapper i garnbutikken her,
hun hadde ikke mange nok til mitt behov.
Så jeg får smøre meg med tålmodighet, de kommer om ei uke :)

I dag har jeg vært tur/retur Oslo.
Har kjørt flyttelasset til eldstejenta vår.
Vi har pakket og studd på hengeren,
lasset av og studd inn på pikerommet her.
Det er ennå 14 dager til hun får overta sin leilighet,
og det gleder hun  til.

Nå blir det bok og et glass med rødt,
ønsker dere alle en herlig helg :o)



5 kommentarer:

  1. Har sett at mange strikker votter med ugler, de er så fine. Genser med ugler var jo kjempe stilig det også :)

    SvarSlett
  2. Det var jammen kjapp levering av garn og oppskrift! Genseren ble kjempefin :)

    SvarSlett
  3. Uglemønster...det var stilig.

    SvarSlett
  4. Stilig med uglemønster på genseren! :-)

    SvarSlett
  5. Dette mønsteret er så utrulig stilig!! Flott farge du hadde på gensaren din også!

    SvarSlett