torsdag 14. mars 2013

Travle dager



 
En bitteliten marius lue har sett dagens lys.
Var restegarn igjen etter dressen jeg strikket for en tid siden,
så tenkte at den lille frøkna som fikk dressen, trengte en lue også.
 
Ingen store strikkeprodukter på gang akkurat nå,
men har funnet en genser i en av drops katalogene da :)
Den skal jeg faktisk strikke til ei handicappet jente,
så mål er tatt og jeg får lage min egen vri på den slik at den passer nettopp henne.
 
Ellers går dagene opp i røyk føles det som....
Eldstemann flytter inn i egen leilighet i morra,
og hvem skal kjøre flyttelass?
Jeg, selvfølgelig!
Mannen er på jobb.
Min bror og svigerinne flytter på lørdag.
Hvem skal være med å hjelpe?
Jeg, selvfølgelig!
Hvem skal jobbe på biblioteket denne helgen?
Jeg, selvfølgelig!
 
Denne helgen skulle gjerne døgnene hatt 48 timer :o)
Hihi, det er bare å ta sats!
Regner med at alt går veldig bra.
 
Senk skuldrene jenter og nyt helgen som kommer <3
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Ååå, for ei nusselig mariuslue!
    Skal si du får ei aktiv helg, det er nok mange som blir glad for din hjelpende hånd!
    God helg! :-)

    SvarSlett
  2. Phu, det høres ut som en slitsom helg. Godt alle har deg til å hjelpe seg!
    Håper du får tid til å hvile noen minutter ila helga tiltross for alle jobbeplaner!
    God helg!!

    SvarSlett
  3. Høres ut som om helgen din kommer til å bli begivenhetsrik. Heldige er alle de som får en hjelpende hånd, men håper du får litt tid til å slappe av også. 😉

    Jeg trenger adressen din for å sende deg gaven fra giveawayen min. Fint om sender den til lise@hobbybruket.no. 🎁

    Ha en riktig fin helg. 😊

    SvarSlett