lørdag 16. mars 2013

Den lurer ikke meg!



 
Det er ikke mange dagene siden jeg satt her i sola og nøt en kopp kaffe!
Og i formiddag så det slik ut.
Mars kan prøve å lure meg som mye den vil,
jeg VET vi går bedre tider i møte :o)
 
Har litt vårstemning på kjøkkenbenken,
hjelper litt det.
Synes disse green gate koppene kan brukes til alt!
 
 
 
 
 
Hektisk helg, ja, men nå tror jeg det roer seg.
Har iallefall skjenket meg et glass med rødvin,
og skal ta meg en runde innom dere etterpå :)
Så da blir det kos resten av kvelden!
 
 
 
Nytt garn er handlet inn,
gleder meg til å ta fatt.
Herlige farger, ikke sant?
 
I går var det en stor kjedekollisjon i vestfold,
deriblant var det en buss med skoleelever som hadde vært på leirskole.
I den bussen satt det mange barn jeg er veldig glad i,
blant annet mitt fadderbarn.
Heldigvis har det gått bra med dem alle sammen, ingen store skader,
men traumatisk nok for dem det gjelder.
Kommunen har ordnet kriseteam, og de involverte er tatt godt hånd om.
Nå får vi håpe alle sammen får den oppfølgingen de trenger,
slik at de blir sittende igjen med gode minner etter leirskoleoppholdet.
Vet om ei jente som skal få en bamseklem neste gang vi treffes <3
 
 
 
 


6 kommentarer:

  1. Ja, disse vårmånedene kan være lure. Her har vi fått over 70 cm med snø de siste dagene, så det blir nok en stund til det våres hos oss. Nyyyydelige farger på garnet ditt. Det blir spennende å se hva du skal strikke:-)
    Godt å høre at det gikk bra med alle i ulykken. Leste om det i går. Det er skikkelig ekkelt å tenke på hva som kunne skjedd.

    SvarSlett
  2. Vi bruker aldr i å ha så kald mars på Jæren som i år. Det har vært nydelig vær, men iskaldt. Nå lengter jeg etter vår og hytteliv på det vakre Sørlandet.

    Ha en fin fin søndag

    SvarSlett
  3. Huff det har vært kaldt lenge nå! Vi har hatt masse sol, men den har ikke hjulpet så mye på varmen.
    Nydelige farger på garnet! Spennende å se dine ferdige prosjekter.

    Ha en fin dag.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  4. Her aner jeg vår idag til tross for snøen ute..hele 7 gr!!
    Ha ei god uke, klem;)

    SvarSlett
  5. Sne og flott garn!
    Håper det går bra med de skoleelevene!

    SvarSlett
  6. Heldigvis var våken lykkeengel.

    Vi har nysnø også mange i mars! I dag det snør det snør.
    Jeg ergrer meg ikke - jeg gå på ski i ettermiddag... og tenker våren kommer snart.

    Skjønn garn har du kjøpt fin farger. Hilsen til deg. Mange glede med strikke og vi venter på solen og våren :-)

    SvarSlett