søndag 25. november 2012

Venter på stormen...



 
Denne høsten har egentlig vært utrolig tøff.
Energien har vært på bunn, og mange ting er blitt bort prioritert.
Trening har vært noe jeg har satt lang bak på listen over ting som må gjøres.
Hadde det ikke vært fordi jeg er instruktør to ganger i uka,
hadde jeg ikke fått gjennomført en eneste treningsøkt!
Men jeg kjenner at energien er på vei tilbake :)
Fremdeles trener jeg bare to ganger i uka, og det har jeg tenkt å gjøre ut dette året.
Da håper jeg at jeg har fått ladet batteriene mine så bra at treningen går som en lek på nyåret :)
 
Noe jeg derimot har prioritert er strikking og lesing.
Koser meg masse med strikketøyet i hendene :)
Mange gaver har det blitt, gøy å gi bort hjemmestrikkede ting!
I dag ble jeg ferdig med marius genser nr 7, gave det også.
 
 
 
I kveld skal jeg på julekonsert i kirken med et lokalt jentekor.
Kjempedyktige jenter, som synger som noen engler :)
Ellers venter jeg bare på stormen som er ventet her på sørlandet.
Godt jeg har nok ved og stearinlys :)
 
Ha en fortsatt fin dag <3
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Måtte flire av katten som har sovnet i matfatet:-)
    Jeg synes jo at treningen tar så mye tid at det går utover kreativiteten. Du så mye du har fått gjort i høst. 7 Mariusgensere! Wow! Du er god!!
    Ha en koselig søndagskveld. La oss håpe det ikke blir for ille med den stormen.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. Såå herlig sjarmtroll i matfatet:))
    Og mariusgenseren var nydelig!! Du er rask på "labben":)
    Her stormer det veldig nå...og vinden gjør det slik at kattedøra står mer åpen enn igjen..
    Har varmepumpe, men nå har jeg hentet ved - koseligere lyd fra vedovnen:)))
    Tusen takk for herlige kommentarer hos meg!
    Ha en kos søndag!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  3. Hælledussan førr en nusselig kattunge!! :-)
    Fott marius du har strikka...7 stykker!!! (jeg holder på med nr.2...)
    Ha ei fin ny uke!

    SvarSlett
  4. Huff, disse stormene som skal komme...liker det ikke!
    Flott Marius igjen, her strikker jeg på harde livet for å bli ferdig med noe til jul:)
    Ha ei god uke, klem;)

    SvarSlett
  5. Genseren blei kjempefin....jeg har vært på yoga i kveld og det var ren nytelse....håper energien snart kommer til deg.

    SvarSlett