torsdag 22. november 2012

Marius nr 7.....











Helgen i Oslo ble veldig god!
Massevis av trening, piloxing, corebare, spinning og yoga.
Kjempegøy å prøve nye ting,
og fint å få en bekreftelse på at det jeg gjør på mine timer er bra.
Selvtillitten min ble fornyet,
dog ikke så mye som hos denne katten ;)
 

 
 
Marius genseren går det fremover med.
Mønsteret sitter godt i fingrene nå,
det bør det vel etter snart 7 marius strikk i år ;)
Har lovet meg bort med å strikke enda to til,
men det blir nok et 2013 prosjekt!
 
 
 
I morgen er denne herligheten 23 år!
Rart å tenke på....
Snart ferdig med studiene sine i Oslo.
Til våren setter hun nesa hjem til sørlandet igjen <3
 
Takk for mange herlige kommentarer, sååå hyggelig når dere legger igjen en hilsen til meg!
Kos dere :D
 
 

5 kommentarer:

  1. Godt med faglig påfyll;)
    Mange år siden jeg har strikket Marius, men den er blant favorittene!
    Gratulerer til morgendagens bursdagsbarn m familie;)
    ha en god ferd mot helg, klem;)

    SvarSlett
  2. Nydelig student og heldige deg som får henne hjem igjen. Jeg har ingen tro på at min student noen gang setter nesen mot Rogaland igjen..

    Så deilig med påfyll. Kjenner også at det er godt med yoga nå når det er litt tunge tider på jobb.

    Ha en fin helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg er heldig som får henne hjem :)Får bare håpe det dukker opp jobb til henne når den tid kommer.
      Skjønner du har tunge dager jobbmessig. Ta vare på deg selv!

      Slett
  3. Imponerende med Marius nr. 7! Veldig flott student. Jeg er kommet igang med trening i høst og det høres ut som du har hatt en flott tur. Kjekt med litt ny inspirasjon. Ha en flott helg!:-))

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med den vakre studenten.

    Jeg burde så absolutt kommet igang med trening igjen. Men det er ikke lett å sette av tid innimellom alle de daglige aktivitetene og lesing til eksamen. Men jeg vet jo så godt at det ville gitt meg mye ekstra energi. Det er bare så utrolig vanskelig å komme igang når en er i dårlig form og det ikke ligger inne i timeplanen. Men jeg har bestemt meg for at etter eksamen da skal det priorieres. :)

    Ha en riktig fin helg :)

    SvarSlett