torsdag 29. november 2012

Sola tittet frem :)



 
 Kløp meg i armen da jeg våknet i formiddag!
Lurte på hva som lyste så opp på utsiden...
Var det øynene mine som spilte meg et puss,
eller var det virkelig sola jeg så?
Helt fantastisk var det, å se litt sollys igjen,
det har jo bare vært regn og mørke her i ukesvis.
 
Nå har det seg ikke slik at jeg pleier å sove til langt ute på formiddagen altså.
Men da jeg våknet i morges, våknet jeg med tidenes hodepine.
Det var bare å snu seg rundt og prøve å sove det av seg.
Heldigvis gikk det slik denne gangen :)
 
I morgen drar jeg til Gøteborg :D
Skal på julemarked både i Haga og Liseberg i helgen.
Gleder meg stort <3
 
 
Adventsstaken er gjort klar,
så det er bare å tenne lyset når jeg kommer hjem søndags kveld.
Ønsker alle sammen en herlig helg!
 
Lithe
 
 
 


1 kommentar:

  1. Herlig med sol - og herlig med tur til Gøteborg ;-) Gøteborg er en fantastisk fin by. Nyt den ;-)

    Flott adventsstake du har gjort klar.

    Ha en super helg!

    SvarSlett