fredag 24. februar 2012

Fjerne eller beholde?

Endelig fredag, og starten på vinterferien! Her hos meg skinner sola, et fantastisk vær. Vinden er litt tøff i dag, men får i allefall tørket sengetøyet på snora i en fart :) Fri nesten hele neste uke. Har masse planer. Bøker skal leses, genser strikkes og en skikkelig make over må til innendørs. Men jeg står litt fast i tankegangen min..... (ikke at det er et nytt fenomen!) Har en skjenk som jeg er glad i, arv etter mine foreldre. Men.... ikke passer den helt inn, glassene i dørene er forskjellige, låsene er ødelagt, lite plass i selve skapet og jeg blir aldri fornøyd med hvordan jeg setter pynter skjenken. Phu, mye gugge på en gang. Trenger tips og ideer, så nå frir jeg til dere!! Skal jeg fjerne hele skjenken, eller prøve å gjøre den litt mer hyggelig?






Ønsker dere en fantastisk helg!
Her skal lille frøkna lage pizza i kveld.
Den skal nytes mens vi ser på the voice :)

Lithe

4 kommentarer:

  1. Hei Lithe!
    Takk for koselig kommentar hos meg :)
    Hva med å male sjenken hvit, og bytte ut glassene med hønsenetting og blonder??
    Tror det kunne blott flott.
    Ha en fin og vårlg søndag videre ;)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips! Har vært inne på tanken, men aldri tenkt hønsenetting og blonder :)
      Ingen dum ide, går i tenkeboksen litt ;)

      Slett
  2. Hei høpp!!

    Takk for fine ord inne hos meg:)

    Syns du burde beholde den flotte sjenken som den er jeg,men litt maling hadde passet:)

    Nyt søndagen:)

    Klem linda:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig glad i den, litt vanskelig å male den synes jeg, men kun av nostalgiske grunner ;)
      Men her passer den ikke inn, så jeg får tenke meg litt om :)

      Slett