mandag 27. februar 2012

Litt å pusle med


Det er vinterferie her sør, og jeg har fri.
Fordelen med å jobbe i skolen iallefall.
Denne gamle toalettkomoden som min bestefar har laget, er klar for en make over.
Da jeg fant den på hytta for en evighet siden, var den rød og blå.
Jeg brukte vinter og vår på å lute den.
Nå er den nok en gang klar til forandring, skal pusle med dette i ferien.


Denne puffen har jeg arvet etter mine foreldre.
Den har stått gjemt på soverommet i mange år.....
Nå skal den pusses opp, og få flytte ut i stua mi.
Forhåpentligvis i løpet av ferien :)

Ha en god uke!

Lithe

2 kommentarer:

  1. Flotte ting du viser. Det skal bli spennende å se hvordan de blir etter makeoveren ;-) Jeg har en nesten lik toalettkommode på soverommet i Halvardhuset. Den er hvitmalt, og jeg synes den er kjempefin. Men...synes din var veldig fin trehvit også ;-)

    Ha en riktig god vinterferie! Kos deg masse!

    SvarSlett
  2. Hei høpp!!

    Velkommen som følger inne hos meg,håper du vil trives,og kan la deg inspirere:)

    Den vaskebenken var nydelig.Jeg lutet alle møblene mine for noen år siden,og husker det var mye arbeid,dette var på 90 tallet.De siste årene har de blitt malt igjen,og nå har jeg lyst til å lute igjen hi hi:)

    Nyt dagen!!

    Klem linda:)

    SvarSlett