torsdag 9. februar 2012

Straks fredag jo!


Snart helg i Norges fineste by!
Synes jeg iallefall <3
Denne helgen kommer fotografen som skal ha alle strikke produktene mine til byen.
Da ble det fart på strikketøyet, for å si det sånn.
Har gjort ferdig alle luene og buksene hun skulle ha.
Det andre får komme litt senere.
Her kommer en liten smakebit av det jeg har laget.
Alle luene er laget i både rosa og blått.





Har vært å kjøpt litt nytt garn i dag, til meg selv.
Skal på tur, så litt puslerier må man jo ha med.
Kjøpte to nye bøker også, "den trettende fortellingen" og "tirsdagsdamene".
Gleder meg til å lese begge to :)
Med nytt strikketøy og gode bøker i kofferten kan jo ikke turen bli annet enn bra, uansett hva som skjer.

Denne uka har jeg virkelig gått ned for telling.
Basillene har sluttet å gå på min arbeidsplass, de galoperer!!!
Forkjølelsen herjer i kroppen, men begynner heldigvis å slippe taket nå.
Og godt er det.
Nå blir det te i koppen og et knekkebrød i hånden, det er godt etter en time med yoga.
Ha en fin kveld, nyt hverandre <3

Lithe


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar