søndag 8. januar 2012

Hvor blir dagene av?

Dagene bare flyr avgårde! Den første uka i det nye året er over før jeg har fått sukk for meg.
Godt er det å være tilbake til hverdagen. Har vært en spennende uke på jobb, bli kjent med de nye lærlingene, få ny timeplan og innviet de nye rommene på treningssenteret der jeg jobber.
Tror jobben som veileder for de nye lærlingene vil gå bra, to flotte ungdommer som er lærevillige og reflekterte. Timeplanen min ble bare super! Mange kunst og håndverktimer og masse tid på biblioteket. Tror jeg skal få et flott vårsemester :)
Gleder meg til neste uke, da treningen er i gang for fullt. Denne uka har vi hatt noen testtimer i de nye lokalene, og det var fullt trøkk hele tiden. Deilige, store lyse lokaler, med mye speil, god ventilasjon og dimming på lys. Et av sørlandets beste aerobic/yoga lokaler!

Har lest ferdig boken " Huset du elsket". En fin bok fra Paris på 1860 tallet. Vel verdt å lese.
Litt håndarbeid har jeg og fått tid til, minstejenta ønsket seg lue, og da var ikke mor vanskelig å be. Ho skulle ha den enklest mulig, og det har ho fått. Vurderer en pels dusk på den, må se hva jeg kommer over. Tror det hadde vært prikken over i`en på lua. Men nå er jeg tom for garn........ nesten iallefall. Får se hva jeg kan få laget ut av det lille jeg har igjen.




Ha en flott søndag!

Lithe

1 kommentar:

  1. Spennende når det skjer nye ting på jobben , lykke til :) Kjempesøt lue og er enig med deg at en pelsdusk ville vært prikken over i`en ja , klem fra Bente :O)

    SvarSlett