lørdag 14. januar 2012

En lønnsom handletur



Helledussen, helg igjen jo! Hverdagen er travel, men du så mye gøy å finne på.

Denne uka har jeg hatt to yoga klasser, og det var utrolig givende. Nesten 50 jenter hadde funnet frem til meg, både tidligere elever og en del nye. Rommet var helt supert, stort, lys og god plass. Jungel telegrafen er satt i gang i en liten søvning sørlandsby, så neste uke har jeg enda flere påmeldte. Dette blir et spennende treningssemester :)

I går ettermiddag, dro min bedre halvdel og jeg avsted til en Spar butikk for å benytte oss av noen gode tilbud de hadde. Blant annet var det tilbud på svinestek, noe jeg ville benytte meg av.
Min mann valgte seg ut en fin stek, som han mente var passe stor hos oss. Merkelig nok begynte damen i kjøttdisken å le da hun tok den opp, noe ikke vi helt forsto. Helt til hun snudde steken, da sto det med store bokstaver på den " GRATULERER, DU HAR VUNNET EN KAFFEMASKIN"! Så da er vi eiere da, av en splitt ny kaffemaskin. Har ikke helt funnet ut av hvordan den fungerer opptimalt, men det lærer vi nok.


Ikke det eneste jeg vant i går forresten..... Plukket med meg en flaske hvitvin fra lotteriet på jobb også!
Heldige meg, sparer den til neste helg, da jeg skal ha noen hyggelige kollegaer på besøk :)

Strikker en marius genser til ei lita jente som min venninne er bestemor til. Valgte litt utradisjonelle fareger. Lilla, hvit og rosa. Yndlingsfargene til lille Mathea.


I kveld skal vi til min bror og svigerinne å spise middag. Det gleder jeg meg til :)
Ha en super lørdag, det skal jeg!

Lithe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar