mandag 23. januar 2012

Ferdig !

Yes!!!! Klarte å komme over symaskin skrekken i går, fikk montert genseren :)
Jeg elsker å strikke, men montering kan jeg spare meg for......
Men tøflene jeg strikket i går var fort gjort, tror jeg får strikke litt flere. Perfekte julegaver!



Stille i huset her i dag. Minsten sitter bøyd over nyinnkjøpt pc, alt må jo testes. Eldstemann dro tilbake til studiene i Oslo i går, ikke tilbake før neste helg. Og min bedre halvdel er ute å brøyter. Så da nyter jeg stunden med en god kopp kaffe, litt data og så strikketøy. Yoga i kveld, det blir nydelig!

Ønsker dere en fortsatt fin dag :)

Lithe

2 kommentarer:

  1. Hei på deg og takk for at du la deg til som følger hos meg!!:-)
    Da gjør jeg det samme hos deg!
    Du så mye fint du strikker!! Jeg hadde visst trengt mange Yoga-timer dersom jeg skulle hive meg på strikkingen igjen. Jeg får så vondt i skuldrene med den type syssel:-) Klarer visst ikke slappe av og glede meg over strikketøyet.
    høres ut som du kommer fra en koselig plass!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg slapper godt av med strikketøyet, det er en av mine favoritt hobbyer :) Men når jeg ser bloggen din, ser jeg at jeg gjerne skulle vært like kreativ som deg på interiørfronten. Det er godt vi er forskjellige og kan nyte hverandres hobbyer :D

      Ha en super kveld!

      Slett