mandag 9. mai 2016

En solrik mandag





Vi kan vel si at våren offisielt er kommet,
selv om jeg strikker vintertøy?
Siste rest av nepal garnet jeg har hatt liggende ble til barnehage votter til ei lita frøken :)
Nå skal sant sies at lageret mitt med nepal garn atter en gang er fullt.
slik går det når det er salg hos drops ;)


92 herlige nøster med garn ble hentet på posten.
En genser, tre jakker, tre par votter og tolv par sokker/tøfler.
Planer for alt sammen :)
Nå har jeg pakket det i små poser, med riktig mengde garn til de forskjellige prosjektene.
Navnet med navnet til mottakeren.
Så nå er det klart for julegaveproduksjon :D


Lettvintbuksa er siste tilskudd til prinsens høstgarderobe.
Nå mangler han bare noen sokker tror jeg,
så er alt klappet og klart.
Fremdeles litt mer baby merino igjen....
Fant oppskrift på en søt kortermet genser,
kanskje jeg får strikke den til han også ;)



En fantastisk flott dag i dag!
Ble så varmt at jeg måtte krype inn litt.
Men nå er det ut i sola igjen - får nyte så lenge vi kan :)
Finfin mandag til deg :D




7 kommentarer:

  1. Oi så mye garn og planer. Her i nord er det bare 6 grader så det er helt greit å strikke votter, hi,hi
    Ha en riktig fin uke:-)

    SvarSlett
  2. Så kjekt, flink du er som planlegger frem i tid :) Barnebarnet ditt skal heller ikke fryse, he-he. Herlig ♡

    Har tradisjonen tro sendt inn bestilling på ullsalget i mai her også. Ikke så mye som du (pr nå.. og så var de tomme for litt ymse..) og med null planer for Limagarnet. Tror det blir litt hodeplagg av det ^_^ Selges ikke her i byen heller, kjekt å ha på lur :D

    Nyt uken, Lisbeth! :D

    SvarSlett
  3. Lurt å være føre var. Jeg har også bestilt dropsgarn. Mest i Lima på meg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Søte de vottene! Og ullbukse er et must til vinteren igjen. Det var litt av et garn-kjøp! Her har vi Drops-utsalg i nærheten og trenger ikke hamstre før i slutten av måneden. Kassene mine er rimelig fulle fra før også.
    Så flink du er som har planer langt fram i tid. Imponerende spør du meg.

    Ønsker deg en strålende onsdag!

    Klem

    SvarSlett
  5. Gode og søte votter du har strikket - og ullbuksa ble flott den også!
    Så deilig meg sol og varme!
    Her hos oss har det blitt kaldt igjen, men det spretter på bjørketrærne, så våren er i anmarsj! :-)

    SvarSlett
  6. Oi så mye lekkert garn i herlige farger! Smart å fordele garnet i poser så du vet at ingenting blir brukt til feil prosjekt. :)

    SvarSlett