torsdag 5. mai 2016

Aprilstrikk





Selv om vi er kommet noen dager ut i mai,
legger jeg ut bilde av min strikk i april.
Det ble en god bunke tøy ser jeg!

I mai tror jeg nok det vil bli strikket betydelig mindre :)
Har lovet meg selv å strikke av garnet jeg har ut denne måneden,
men så er det slutt altså.
Har sendt inn bestilling på over 5 kilo garn,
så i juni begynner julegavestrikkinga ;)

En fantastisk vårdag er over - dagen er tilbragt utendørs.
I følge værmeldinga blir det mange slike dager nå.
Håper finværet er hos deg og!

4 kommentarer:

  1. Jammen har du strikka mye fint i april! Godt med noen finværsdager nå, men den store varmen er ikke kommet hit. Utelivet bør helst foregå i aktivitet.

    Riktig god helg! Tror det blir en sykkeltur i morgen.

    Klem

    SvarSlett
  2. Du er en racer med pinnene ser jeg. Mye fin strikk du har produsert :-)
    Ha en fin søndag :-)

    SvarSlett
  3. Jeg er rett og slett imponert! Så mye vakkert du har strikket på (bare) en måned!! Klem fra Birte

    SvarSlett
  4. Ja - det er så deilig - varmt og godt - sol og skyfri himmel.
    Flott samling av strikketøy du har produsert i april.

    SvarSlett