fredag 8. mai 2015

Tusen takk




for alle gode tanker og gode ord :)
Dere fortjener en vårbukett alle som en.
(Ikke verst å gå tur i skogen for så å komme hjem med denne herligheten :))


Jeg tester stadig ut oppskrifter i Marius strikkebok.
Denne gangen ble det ølvotten.
Den var rask og enkel å strikke,
men jeg ser ikke helt nytten av den.
Derfor blir det nok med denne ene ;)
Tror den havner i julegaveboksen - vet om en som kanskje synes den ville vært gild!

Denne helgen skulle jeg egentlig løpt Holmenkollstafetten.
Men en konfirmasjon satt en stopper for det.
Litt synd, det er jo kjempeartig å dra en gjeng på slik.
Men jeg får kose meg med god mat, kaker og konfirmanten i stedet.
Bunads skjorta er ferdig strøket,
skoa pusset og pengene lagt i konvolutt.
Så da kan bare dagen komme!

Ha en strålende helg - konfirmasjon eller ei :)



4 kommentarer:

  1. God kveld Lisbeth.
    En nydelig bukett du har plukket med deg i skogen. Det grønnes mer og mer for hver dag. Det hjalp med litt regn.
    En god klem sendes til deg. Kos deg i konfirmasjon, og kos deg med kaker og god mat.

    SvarSlett
  2. Takk for synet av nydelig bukett. Reiser på hytta på mandag og der vokser det masse konvaller akkurat nå. Enig med deg om ølvotten ja. Hva skal en med det. Litt stas å ha kanskje.
    klem

    SvarSlett
  3. Ingen festligheter her, men er hjemom på noen fredager. Har gått hjertemarsj i dag, og det var kjekt til tross for et vondt kne.
    Rolig lørdagskveld med reker og rosevin. Strikkinga er også i nærheten. Helt perfekt!
    Kos deg i konfirmasjon!

    Klem fra Ingunn som kan melde om et tynt snølag på verandaen og fyr i ovnen.

    SvarSlett
  4. Nydelig bukett, det er en deilig årstid vi er inne i nå! Vi var i Tromsø i helgen, der var det også vår, men ikke så langt kommet som her :)
    Den ølvotten tenkte jeg å strikke til min svoger til jul. Rett og slett som en liten morsom gave fordi han er glad i øl.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett