lørdag 21. mars 2015

On stage together






Magisk, fantastisk, utrolig, gripende, flott,
vakkert, rått, ekstatisk, lidenskapelig.
Jeg mangler superlativer!!
Det er den mest fantastiske konserten jeg noen sinne har opplevd :)
Jeg ble helt euforisk!
Og jeg har fremdeles ikke landet....
Dette skal jeg leve lenge på.
Ingen tvil om at jeg må kjøpe billetter til Sting sin konsert i Kristiansand :D

Må le litt av meg selv, 
jeg føler meg som ei tenåringsjente som er helt frelst i idolet sitt ;)
Litt herlig å kjenne at man bobler litt over :)

Ønsker dere en flott helg - bobler eller ei ;)





3 kommentarer:

  1. Hi hi, så bra :) God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Simon & Garfunkel "The Sound of Silence" :-))) ja bobler litt over...og STING absulut super... slik en fantastisk konsertopplevelse du hadde... gratulerer deg kjære Lisbeth :-))
    Paul Simon & Sting synger to ganger til oss - Köln og München. Utrolig reiser til hele verden... er ikke det fint. Jeg er ikke med, men jeg hører Spotyfi hjemme med deilig musikkanlegg :-))) kos meg - kos deg :-))
    Bobler over - god helg - god vårstemning. Klem fra Viola

    SvarSlett
  3. Det høres ut som om du har fått full uttelling på den konserten, Lisbeth!
    Så morro!
    Jeg og Sophia kom nettopp hjem fra byen. Etter jobb i dag dro vi på Tapasrestaurant og hadde en koselig mor-datter hyggestund. Restauranten ved siden av butikken har fått nye eiere, og den er pusset opp. Kjekt med noe så nært jobben, og det må brukes. Et glass vin og litt tapas, herlig. Her hjemme er det marsipan og kaffe til dessert.
    God lørdag Lisbeth. Klem

    SvarSlett