søndag 17. august 2014

Monsterbukse



 
Til tross for at regnet har høljet ned til tider denne uka,
er det noen blomster som mot alle odds har klart seg.
Nå har jeg plukket med meg noen inn,
så nå dufter det herlig her :)
 
 
Etter en hektisk uke på jobb, med mye nytt å sette seg inn i,
var det godt å dra på hytta etter jeg var ferdig på jobb i går.
Et døgn med total avslapping var godt for kropp og sjel :)
 
 
Jeg har gjort ferdig monsterbuksa jeg har hatt i bestilling.
For sent så jeg at jeg hadde sydd på to like øyne.....
Ja, ja, jeg sier bare den ser litt forskrekket eller skeptisk ut ;)
Har brukt garn jeg hadde liggende til den,
godt å få brukt litt av lageret mitt.
 
Jeg går enda en hektisk uke i møte,
men så håper jeg at hverdagen kommer dalende etter det.
 
Takk for alle hilsninger etter forrige innlegg, alt gikk heldigvis godt :)
Ønsker dere en super duper uke!
 
 

8 kommentarer:

  1. De er så morsomme, de monsterbuksene. Gjør vel ingenting om øynene ser feil vei!!! Fin uansett.
    Jeg har min første dag på jobb i morra, etter ferien. Grugleder meg. Tenker jeg er helt gåen i morra kveld, he he
    Ja, plutselig er det en helt annerledes luft ute, mørkere kvelder, men da kan vi tenne masse lys.
    Ha en fin uke, Lisbeth.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hverdager er uansett best. I hvertfall syns jeg det. Ta vare på deg selv i de hektiske dagene og ha ei fin uke! :)

    SvarSlett
  3. For en skremmende opplevelse (med lynet) godt det gikk bra. Så fine blomster da og monsterbuksa var flott. Det gjør da ikke noe at øynene ser samme vei, ble bare enda finere da. :)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Buksa ble kjempefin. Søte farger og fin munn. Sikkert varm og god også. Jeg har også strikket et par slike for noen år siden.

    SvarSlett
  5. Herlig monsterbukse, eller rumpetroll bukse som bonus barnebarnet mitt sier :)

    SvarSlett
  6. Hi hi morsom er monsterbukse!!!
    Ha en fin dag. Klem fra Viola

    SvarSlett
  7. Flott monsterbukse - og monsterøyne skal jo være litt "som de selv vil" ;)

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett