fredag 29. august 2014

Endelig helg!



 
Endelig!
Helgen er her :)
Egentlig hadde vi planer om å dra på hytta,
men en titt på værkartet gjorde til at vi ble hjemme.
Og vet dere hva jeg skal gjøre?
Absolutt ingenting :D
Bortsett fra å besøke deg på bloggen din da ;)
Gleder meg stort!
 
Kan du gjette hva jeg har tatt bilde av?
 
 
Jeg har tatt bilde av skyggen fra denne blomsten som står i hagestua :)
 
 
I kveld står det reker og vin på menyen :)
Godt å ha noe så enkelt etter en lang uke.
Så skal jeg feste tråder på dette teppe,
for det ble jeg ferdig med i går.
Kanskje jeg skal begynne på et nytt prosjekt også?
Jeg skal i iallfall bare gjøre ting jeg har lyst til :)
Det håper jeg du også skal!
 
 
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Hei Lisbeth
    Så flott blomst du har. De holder enda, men snart er det slutt. Da er det på tide å kjøpe nye blomster INNE, og kanskje litt lyng på trappa.
    Her skal det også strikkes og koses i helga. Jeg har frihelg, men må ned på den " nye" butikken å ordne litt. Skrive plakater, lage utstilling og ordne med nye varer. Men detver bare morro!!!!!
    Her har vi spist andebryst, nam nam.......og ellers går det i kaffe og en kald øl.
    Ha en herlig kveld. Klem

    SvarSlett
  2. Her er det jobbehelg på gang. Lekkert teppe du har strikket. Nydelige farger. Kos deg i helga,
    Klem

    SvarSlett
  3. Høres ut som en behagelig helg :-) Spennende å se om det dukker opp noe nytt prosjekt.

    SvarSlett
  4. Flott blomst, skyggen så ut som to fugler! Teppet ble kjempefint. Vi er i Steinkjer i helgen og besøker barn og barnebarn. Det er kjempekoselig, med lang veg blir det jo ikke alt for ofte :)

    SvarSlett
  5. Høres ut som en skikkelig bra plan for helga, spør du meg! God helg :)

    SvarSlett
  6. Nydelig teppe du har strikket! Håper helga ble fin for deg!! Jeg har hatt ei super helg for jeg har besøkt barnebarnet - sååå koselig! :-)
    Ha ei fin ny uke i september!

    SvarSlett