søndag 24. november 2013

Suser avsted



 
Ukene suser av sted!
Og jeg - jeg står forundret igjen og lurer på hva som egentlig skjer...
Alt for mange baller i luften,
og så alt for liten tid.
 
Så langt har Mannen og snekkeren kommet på hagestua.
Nå er det 14 dager før det skjer noe mer her,
håper den er ferdig utvendig før jul :)
 
 
Fredag ettermiddag vendte vi nesa mot hytta.
Vi trengte å senke skuldrene og slappe helt av.
Og det får vi gjort her.
Mørkt som en sekk, kaldt som fy, men fantastisk fredelig.
Ble nok siste overnatting i år,
kuldegradene slo imot oss inne i hytta da vi kom....
Hytta er ikke vinterisolert, så denne helgen har det gått med MYE ved.
 
 
 
Naturen  blir så vakker med litt rim på seg :)
 
 
 
På håndarbeidsfronten har det heller ikke skjedd stort...
Men tuster med litt småtteri,
og et nytt trekk til en tennbrikettboks har sett dagens lys.
 
 
Pus lurer fælt på hva dette er for en ny lukt ;)
 
I kveld skal jeg ta en tur i Blogglandia
for å se hva nettopp du har å fortelle :D
 
Ønsker deg en fortsatt fin søndag - bare en måned igjen til jul <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Så spennende med hagestue:)
    Nydelig trekk til tennbrikettboksen...du er virkelig flink!
    Kjenner til det med ei iskald hytte:))
    Ha en fin søndag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Iskald hytte, ja det var kjent også for meg, det tar noen timer med intens fyring både i ovn og peis før man kan ta av seg yttertøyet. Husker en gang vi kom og det var 14 minus inne, da føltes det som sommervarme da gradestokken viste o. Men når hytta først er varmet opp går det greit å holde levelig temperatur året rundt.
    Flott sommerstue dere får.

    SvarSlett
  3. Hvor mange masker legger du opp til en sånn brikettboks? De bel så fine. Det blir ei flott hage stue da.
    Klemz

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Jeg la opp 90 m med dobbel tråd alpacca, og laget en flette på hver 10 omg.

      Slett
  4. Veldig flott brikettboks. :) Kjekke julegaver. Så flott hagestua blir. 1 måned igjen til jul. dagene flyr fra meg også. Skulle gjerne hatt litt bedre tid til alt jeg skulle gjort, jeg også. Ønsker deg en fin søndagskveld! :D

    SvarSlett
  5. Så deilig med egen hytte. Det skulle jeg gjerne hatt.
    Ja, tenk, en mnd igjen til jul.
    Håper jeg rekke å strikke ferdig gavene ........
    Ha en fin uke. Klem

    SvarSlett
  6. Den hagestua blir stor og fin! Flott tennbrikett boks, det pynter opp en ellers så kjedelig boks.
    Jeg har vært noen dager på Levang og det har vært deilig, alltid fint å senke tempoet litt.
    Ha en flott ny uke. Klem

    SvarSlett