søndag 3. november 2013

Plattingen er påbegynt!



 
Denne helgen har blitt brukt til å gjøre ferdig noen prosjekter.
Både på håndarbeidsfronten og hjemmefronten.
Det siste er så kjedelig, at det er ikke noe å blogge om en gang ;)
Marius sokkene er bloggbare, de er en julegave.
 
 
Dette pannebåndet hører til genseren jeg skrev om her
Hadde litt garn igjen, og greit å bli kvitt en liten slant.
 
 
Samme med disse, en slant med karisma som lå på lur,
Må bare få sydd på pynten.
 
 
 
Ellers har deler av helgen gått med til dette :)
Nå er Mannen dratt på jobb igjen, så nå blir det stående slik i 2 uker.
Men da skal plattingen snekres ferdig og utestua påbegynnes.
 
Helgen har vært variabel når det gjelder vær.
Sol, sky, regn, torden og stiv kuling er en kjapp oppsummering.
Heldigvis har snøen uteblitt, men ryktene sier at den er på vei....
 
I kveld blir det tv titting på meg,
og aldri tv titting uten håndarbeid.
Nye Marius sokker på pinnene i kveld :)
Hva har du på pinnene?
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Her var det mye fint. Nydelige Marius sokker :)
    Her er det votter på pinnene i kveld, skulle egentlig montert litt, men ........
    Kos deg i kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Min pinne har votter... min min hender har bok i kveld. Likevel jeg hadde besøk og en litt slappe av er fin... nå. Jeg leser, mann min lydbok i andre rom.
    Forfatter fra min bok er Albert Cohen "Belle du Seigneur" the beautiful of the Lord eller den vakreste av Herrens. Kjenner du det? Ha en fin kveld. Klem fra Viola.

    SvarSlett
  3. ... og naturlig veldig fin er din pannebånd - herlig myk og varm og deilig flettermønster. Og mariussokker jeg liker. Veldig fin du har strikket.

    SvarSlett
  4. Mye fint du har strikket i det siste:-) Jeg holder på med en genser som liksom aldri blir helt ferdig. God søndagskveld! Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Så fine farger på mariusene! Likte pannebåndet godt også - tror jeg må lage et sånt :-)

    SvarSlett
  6. Her var det mye spennende. Likte sokkene veldig.

    SvarSlett
  7. Fine marius-sokker!
    Liker veldig godt det pannebåndet, kan jeg spørre om hvor du har funnet oppskriften? :-)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett