lørdag 13. april 2013

Litt sent...



 
å anbefale årets påskekrim.
Men jeg kan iallefall anbefale boka nå :)
Dette er den andre boka av Ninni Schulman jeg leser,
og jeg har likt begge to.
Den første heter "Jenta med snø i håret".
Begge bøkene handler om  journalisten Magdalena Hansson.
Liker du enkel krim, er denne helt perfekt!
 
Omtale fra forlaget,
cappelen damm
 
En augustnatt går alarmen i Hagfors: et hus står i brann.
Neste dag dør en 43 år gammel kvinne av skadene hun påførte seg i brannen.
Et par dager senere står et nytt hus i flammer.
Politiet i Hagfors står overfor en av sine største utfordringer.
Journalist Magdalena Hansson trekkes stadig lengre inn i jakten på en brannstifter,
og hennes personlige engasjement skal vise seg å være svært risikabelt.
 
 
Nyt kvelden, bok eller ei!
Jeg har startet på "Det du ikke ser" av Katherine Webb :)
 
 
                                     









   











2 kommentarer:

  1. Deilig lesekveld for deg - jeg lese/studere min herlig nosk bok fra Jostein Gaarder - men nå jeg er trøtt.
    God natt ønskers.

    SvarSlett
  2. Heldigvis aldri for sent for gode bok-tips!
    Men nå er jeg stuptrøtt etter mye frisk luft i helga, det blir nok ikke mange sidene lesing på meg i kveld!
    Ha ei fin-fin ny uke! :-)

    SvarSlett