mandag 1. april 2013

Helt perfekt




Påskeferien er på hell, 
og for en avslutning den fikk!
Ikke nok med at vi har hatt noen fantastiske dager med gode venner, nydelig mat, godt drikke og et helt utrolig vakkert vær.
Dagen i dag ble fantastisk for mitt vedkommende :)
Noen bekjente skulle ut på øya der vi har hytte,
og de lurte på om jeg ville være med!
Jeg var ikke sen om å be.
Vår båt er fremdeles snødd inne,
og det ser ut til at det tar sin tid før den kommer på vannet.


Det er litt rart å komme ut på øya mens det er så mye snø.
Som regel er det bart når vi åpner sesongen.
På plattingen hadde det smeltet akkurat så mye at jeg fikk plassert en stol der det var bart,
beina mine var lettere hengslengt i snøen.

Her satt jeg i timesvis :)
Strikket, drakk kaffe og nøt sola!


En helt perfekt avslutning på en fin påske :o)
Håper alle dere også har hatt noen flotte dager og fått ladet batteriene:)




2 kommentarer:

  1. Slike dager gjør godt for kropp og sjel!
    Godt å få ladet batterier før hverdagen innhenter oss! :-)

    SvarSlett
  2. Hærlige bilder. Ha en fin vår.

    SvarSlett