søndag 20. januar 2013

Ferdig med den første




Denne flotte blomsten fikk jeg av gjestene mine på fredag.
De vet godt hva jeg liker ;)


Helt nydelig med den lille engelen <3


Og rosene var også flotte!
Håper jeg ikke dreper planten med en gang, dette er en jeg ikke pleier å få til...


Denne søndagen er brukt til å gjøre ferdig marius dressen.
Og fy søren, det tok laaang tid.
Enda jeg bare hadde monteringen igjen.



Nå håper jeg bare at mottakeren blir fornøyd,
det er jo alltid spennende.


Da er det bare en marius igjen på pinnene,
det snegler seg avsted.....
Nå skal jeg fortsette å gjøre det jeg har gjort nesten hele helgen,
- ingenting.
Det er godt av og til.

Straks mandag igjen - ha en fin uke alle sammen :)



2 kommentarer:

  1. Hei. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Mariusdressen var jo bare skjønn i de fargene! Monteringsarbeidet er ikke noe gøy, men det er veldig kjekt å få det overstått :)

    SvarSlett
  2. Så NYDELIG mariusdress!! Mottaker vil garantert bli glad, ihvertfall mamman ;)
    Så flink du er!
    Nydelig roser du fikk også , så koselig!

    Fiiin ny uke til deg :)

    SvarSlett