søndag 27. januar 2013

Det snør, det snør tidilibom




Utenfor laver snøen ned,
store, bløte flak.
Akkurat nå uler vinden rundt hushjørnet,
mens min bedre halvdel er ute med fresen.
Jeg nyter varmen inne,
pleier forkjølelsen min så godt jeg kan :)


Ei venninne lurte på om jeg kunne strikke votter til hennes far.
Han er mange og åtti år, og fryser på hendene.
Tova votter ønsket han seg.


Nå er de ferdige, håper de faller i smak hos gamlefar.
Varme er de iallefall :)

Ønsker dere en fin søndag!



5 kommentarer:

  1. Ja det er utrolig hvor mye det laver ned her på hytta også, som er mellom Lillesand og Kristiansand...men det blåser heldigvis ikke her. Så kjekt å ha studentbarn hjemme i helgen. Det kan mødre like.

    SvarSlett
  2. Så flotte votter! Så flink du er! Han blir nok kjempeglad for de herlige, varme vottene ;-)

    Riktig god bedring!

    Ha en super søndag!

    SvarSlett
  3. Hei sann hilsen til deg kommer fra Tyskland. Jeg lærer norsk veldig gjerne og strikker også. Og jeg las i blogg din du
    praktisere yoga. Jeg går en mal i uke i yoga og noen ganger jeg gjøre hjemme også yoga er så deilig for kroppen og sjel.
    Det snør, det snør tiddeli bom, det er det det gjør tiddeli bom jeg elsker snø... og varme votter.

    SvarSlett
  4. Dette ser ut som tette og varme votter!
    Jeg ønsker deg god bedring, ikke gå ut i kulda for å fotografere før du er helt frisk!

    SvarSlett
  5. Hei og tuuusen takk for god bedring hilsen og hyggelige kommentarer...
    Vottene var superflotte!!
    Her er det kun enkle heleting jeg kan:))
    Ønsker deg god bedring med forkjølelsen!..det er noe herk!
    Stor klem fra Janne

    SvarSlett