søndag 21. oktober 2012

Mikkellua




 
Søndag allerede!
Denne helgen har flydd avsted.
Fredag  kveld kom mannen hjem, etter 12 dager på jobb.
Denne gangen imponerte han stort :)
En bukett med roser fikk hedersplassen på bordet <3
 
Jaja, kanskje det var for å lette på dårlig samvittighet.
Lørdag morgen dro han igjen....
Denne gangen på jakt!
 
Godt vi har store barn som klarer seg selv.
For jeg dro også :)
Ikke på jakt, men på harry tur med en gjeng hyggelige kollegaer.
Slitsomt, men utrolig gøy!
 
 
Her strekker vi på beina etter timer med gåing på Nordby shoppinsenter.
Jeg har selvfølgelig de upraktiske støvelettene....
 
 
Mannen fikk ny lue da han kom hjem.
God og varm både på jakt og turer på fjellet!
 
 
Oppskriften har jeg hentet hos tovepia, og heter Mikkellua.
Tusen takk for at du delte oppskriften, mannen ble så fornøyd :o)
 
Dere vet jo at jeg er begeistret for yoga.
Kom over et bilde for en stund siden, bare måtte ha det.
Nå er det endelig kommet på veggen, synes det er veldig flott!
 
 
 
Sleng gjerne inn en hilsen når du er innom her, så kommer jeg selvfølgelig på gjennvisitt :)
Ha en deilig søndag, hva enn du må bedrive.
 
Lithe
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar