torsdag 9. august 2012

Gjennbruk


Gjennbruk er tingen innemellom her hos meg.
Denne gangen er det hermetikkbokser jeg har spart på.


De ble grunnet ett strøk med maling


før to av boksene ble kledd med kart fra et gammelt atlas.
Disse to tenkte jeg min reiseglade venninne Randi skulle få :)


Fikk akkurat plass til en mini ildtopp :o)



Resten av boksene ble smørt inn med decoupage lim, før jeg tok på servietter.
Lot det tørke natten over før jeg tok på nok et lag med decoupage lim.
Lot det tørke noen timer, før jeg fortsatta.


Limte på en blonde rundt åpningen, og slengte på en liten engel.


Noen små roser og fine hjerter gjør også susen.
Tom for bokser nå, må nok spare opp litt flere.
Supre smågaver til mange anledninger :)
Ha en kreativ torsdag <3

Klem





3 kommentarer:

  1. Lekkert! Og kjempesmart. Må nok bare samle bokser, snart tid for julegaveproduksjon.

    Fortsatt fin torsdagskveld :)

    SvarSlett
  2. så stilig! jeg deler innlegget ditt i DIY side på facebook. håper det går bra:) kjempe tøff!


    ha en fin dag:)

    SvarSlett
  3. Så fine boksene ble! Flott gaveidé! Ha ei fin helg du også! :-)

    SvarSlett