mandag 6. august 2012

En sommer er over


For en fantastisk flott helg vi har hatt her sør!
Torsdag startet trebåtfestivalen i Risør nok en gang, den 29. i rekken.
Dagen startet heller dårlig med masse vind og regn, publikum kom ikke i hopetall for å si det slik. Men heldigvis klarnet det opp på kvelden, og åpningskonserten med Thom Hell og Jonas Alaska ble en suksess :)
Begge disse karene imponerte meg stort, og lysten til å høre mer fra de to er absolutt til stede. Jonas Alaska står mitt hjerte ekstra nær, hans sang October handler nemlig om nær familie av oss.




Fredag, lørdag og søndag hadde vi et fantastisk festivalvær <3
Lørdag var tre av mine tidligere klassevenninner hjemme hos meg. Vi hadde ikke vært samlet på ca 20 år, så latteren satt løst og historiene ble mange.
Både på godt og på vondt.
Men herlig var det, å være sammen igjen, firkløverne fra buvika <3


Konserten på lørdagen var det Hellbillis som sto for.
God stemning, masse mennesker og mye allsang.
En tur på byen ble det tid til etterpå, og kvelden ble særdeles vellykket :)


I dag var det tilbake til hverdagen, og det er veldig greit.
6 uker med ferie det holder for meg!


Ekstremværet Frida har gjestet byen vår i dag.
Garagen vår er full av vann.....og på plenen er det bare å legge seg på svøm..
Men bak skyen er himmelen alltid blå, satser på bedre vær i morra :)

Ønsker MissMette velkommen som følger, og takker samtidig for hyggelige kommentarer.
Setter stor pris på det!!

Ha en finfin kveld, her blir det stearinlys, te og tv kveld :)

Klem





4 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder! Her var det mange gamle og stilige båter! :-)

    SvarSlett
  2. Morsomt å se "stjernen" i toppen av masten vår på bildet fra Risør!
    Jeg tok meg den frihet å låne bildet til facebooksiden til MS Borgtun.

    Mvh. hilsen Kjersti Johansen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er bare gøy!
      Om dere er på festivalen hvert år, så er det jo mulig du dukker opp på siden her igjen :)
      Festivalen er jo et av sommerens høydepunkter i byen her :o)

      Slett