torsdag 30. januar 2014

90 år



 
I dag har Mannen og jeg jubileum :)
90 spreke år!
Født på samme dag, samme år og samme sykehus.
Du kan vel nesten si at vi var "ment to be" <3
 
 
Små, søte gaver har jeg fått.
Jentene våre overrasket oss med å spandere en bedre middag på byen :)
Fine jenter det!
 
 
Denne kan jo nytes en vinterdag ;)
 
 
Og det er det vel nå......
Bak denne snø haugen jobber jeg ;)
Enn så lenge - lurer på hvor lang tid det går før skolen evt blir stengt....
I morgen skal vi på skau tur - det blir sikkert fint med 1,5 meter snø :)
 
Nå er det heldigvis snart helg - den skal nytes!
Håper du og har noe å se frem til :)
 
 
 
 

8 kommentarer:

  1. Nei men så gøy da,til og med på samme dag. :)) Gratulerer til dere 2 søtingene. Fine gaver dere har fått også. :)
    Kos dere.
    Klemmer.

    SvarSlett
  2. For et lykketreff. Samme dag, samme sted. For et herlig par dere er.
    Gratulerer så mye. Håper dere har hatt en fin dag, tross været. Sukk. Her snør det hele tiden også.
    Skogtur i morra....stakkars dere. Heldigvis er min jobb innendørs, he he, men jeg går utendørs for å komme dit. Og så er det helg igjen, herlig!!!
    Har planer om å strikke mye i helga.
    God helg. Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse!! Så utrolig sammentreff! Ble mødrene kjent med hverandre på sykehuset?? Tenk det, fulgt hverandre fra vuggen☺ Jeg blir helt fasinert av sånt, jeg :-)
    du og du så mye snø dere har. Og i nord har de nesten ingen ting til sammenligning. Vi har heller ingenting. Men noen snøflak var det i dag.
    Ha det så fint!
    klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  4. Gratulerer med fødselsdagen - begge to - så herlig. Ha det riktig fint. Klem.
    Ja snøen - en for mye, den andre for lite. I alle fall det er nok. du bruker ikke mer snø. Jeg kan tenker meg du gleder deg med våren :-) herlig fremgang med bilen og ikke snømåking. Ha en fin fredag og deilig glede med helg. Hilsen hjertelig fra Viola

    SvarSlett
  5. Grattis til dere begge to, og ha en fin helg, klem fra Beth

    SvarSlett
  6. GRATULERER med dagen begge to!
    Kos dere masse, med god vin og mat.
    Ha en flott helg.
    Klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen som var! God helg :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med overstått til begge to!

    SvarSlett