søndag 20. oktober 2013

Regnfull søndag = innekos



 
Oi, der var uka straks forbi!!
Det går litt for fort disse dagene.
Rekker i grunn ganske mye,
men blogging har jeg ikke hatt tid til...
Har strikket denne genseren denne uka iallfall :)
Kjapp og gøy å strikke!
 
 
Den er strikket i nepal på pinne nr 5.
Er ikke fornøyd med avslutningen på halsen,
men det ble ikke mye pent med vrangbord.
Kanskje jeg skal hekle en kant rundt?
Hva synes du?
 
 
Dette skal bli gave til ei venninne som fyller 50 år :)
Bildene lyver litt på fargene,
de er lys kamel og natur.
 
I går var jeg på yoga kurs.
Hatha yoga sto på programmet.
En annen form for yoga enn det jeg praktiserer til daglig,
men synes det er spennende å prøve forskjellige retninger innenfor yogaen.
Bente, som instruktøren heter, er en spennende dame
med mange jern i ilden.
Hun kjører mange yogakurs hjemme hos seg selv og i Sinai.
Er du nysgjerrig kan du sjekke linken her :)
 
 
Her er det regn og sludd,
jeg har fyr i ovnen og te i koppen.
Skal ta en tur i blogglandia og se hva dere har holdt på med de siste dagene :)
Ønsker dere en herlig søndag!
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Genseren er superflott! Du er så flink så flink!
    Her har det også blitt lite med blogging denne uka...men mye restegarn
    er blitt brukt opp:))
    Samme været her - uten sludd:)
    Ha en fortsatt kos dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Jeg synes genseren og halsen er flott som den er! Staselig bursdagsgave! :-)
    Ha en fin søndagskveld! :-)

    SvarSlett
  3. Kjempefin genser! Likte mønsteret og synes halsen er fin som den er :)
    Nå har vi akkurat kommet hjem fra en sur og kald helg hjemme hos a mor, men kost oss har vi gjort.
    Ha en fin ny uke, det er meldt bedre vær til tirsdag :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig genser. Jeg elsker slike med rund sal. Jeg synes det er fint å ha dem litt åpne i halsen. Går sikkert fint å felle av, og deretter hekle en liten avslutning. For en flott gave!!!
    Jeg strikker også en kortermet genser til meg selv. Liker å kle meg med det på vinteren. Da holder jeg meg varm, samtidig som armene kan være fri. -Jeg er alltid litt på travel, og må stadig heise på ermene...
    Strikkingen foregår litt nå og da. Det meste av fritiden går med på å lage ting til tre ulike julemesser! Det er så gøy!
    Stor hilsen fra Marit

    SvarSlett
  5. Kjempefin genser og jeg synes halsen ser veldig enkel og fin ut, i alle fall på bildet. Ser ut som du strikker så jevnt og fint. Mitt problem med strikking er at jeg strikker så ujevnt og vet ikke hva jeg skal gjøre for å få det jevnt. Hata yoga...det kjenner ike jeg til. Må visst sjekke det ut.

    SvarSlett
  6. Det gjelder å gjøre det beste ut av sånne grå, regntunge dager :)
    Syns forresten genseren er fin akkurat sånn som den er, jeg!

    SvarSlett
  7. Nyyydelig genser. Veldig fint mønster. Heklakant blir nok veldig bra som avslutningskant. Ha en kjempefin dag! :-)

    SvarSlett