torsdag 31. oktober 2013

I gang



 
med både det ene og det andre :)
Her skal det bli platting og utestue.
Gleder meg masse til det blir ferdig.
Vi er kommet lengre enn det er bilde av her,
men det var stup mørkt da jeg kom hjem, så bilde fikk jeg ikke tatt i kveld.
 
 
Tre strikkeprosjekter på gang også,
måtte ha litt småtteri å holde på med.
 
 
 
Lommetøfler til ei venninne.
 
 
 
Marius sokker i julegave.
 
 
Og pannebånd av restegarnet fra genseren jeg strikket til den kommende 50 åringen.
Tenkte det kunne følge med genseren :)
Har flere små prosjekter jeg har lyst til å strikke,
men bør bli ferdig med disse tre først vel....
Bildene er ikke de beste, alt for mørkt når jeg kommer fra jobb!
 
Håper kvelden din blir super!
Jeg skal på yoga straks, og så blir det te og strikketøyet :)
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Utestue har jeg ønsket meg lenge, det må være så deilig på blåsete dager og de har vi en del av her ute i havgapet.
    Marius sokkene var så fine, har du mønster eller er det noe du har laget selv?

    SvarSlett
  2. Utestue er praktisk og fint her i dette landet, så herlig.
    Så mye fint du strikker, små prosjekterer alltid gøy å holde på med :)
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Du er verre enn meg med prosjekter......men så blir man fort ferdig med småprosjekt også........som regel;)
    Det skal bli flott med den plattingen. Så int som været er nå, blir den kanskje ferdig til jul??? Så er den klar til sommeren, he he
    Vi la steinplatting i fjord sommer, og gjett om jeg har nytt det i sommer. Neste gang skal vi lage en koselig bu der ute også. Gleder meg.
    Ja, vanskelig å få tatt fine bilder nå som det er begynt å bli fort mørkt.
    God helg.......snart....

    SvarSlett