lørdag 4. mai 2013

Nytt bekjentskap



 
I går lå denne mursteinen av en bok å ventet på meg i postkassa.
Jeg hadde enda en gang vunnet fredagskonkurransen hos brabok.no
Har aldri lest noe av Katherine Pancol, så dette blir et nytt bekjentskap!
Gleder meg til å ta fatt på 800 sider med leselykke :)
 
 
Det ble en liten slant med garn igjen etter sokkene jeg strikket tidligere i uka.
Kunne ikke brukes til så mye annet,
enn et par nye sokker.
Strikket i barnestørrelse.
Jeg har ingen å gi de til, så de havner i gaveesken.
Det dukker vel opp noen små føtter etterhvert.
 
 
Ute er det grått og trist.
Det bryr ikke denne katten seg om,
deilig å ligge her på teppet mens regnet strømmer ned ute.
I dag skal jeg i konfirmasjon til en nevø,
det pleier alltid å være hyggelig :)
Bunadsskjorter er  strøket, skoene er pusset og sølvet hentet frem.
Noen sløve formiddagstimer nå, så er jeg klar ;)
 
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer jeg får fra dere!!
Setter stor pris på hver eneste en :)
Velkommen til nye følgere, håper dere koser dere her hos meg!
 
 

4 kommentarer:

  1. Spennende med ny bok! Kos deg med den og i konfirmasjon :) Disse sokkene var også fine, likte godt fargene:

    SvarSlett
  2. Ute grå og trist, det er veldig fin tid med lese.
    Ha masse glede med din ny bok. Hyggelig kveld og
    deilig søndag jeg ønsker deg. Klem fra Viola.

    SvarSlett
  3. Jeg har heller ikke leste den forfatteren tror jeg.... Jeg er litt utav lesemodus for tiden, men det kommer sikkert tilbake. Akkurat nå går det mer i strikking og sying for tiden.

    Ha en flott mandag

    SvarSlett
  4. Koselig med nye lesegleder! Regner med at du er godt igang med boka :-)

    SvarSlett