onsdag 29. mai 2013

Knorr



 
 
Jeg er som noen av dere kanskje husker, en Buzzador :)
Denne gangen er det sauser fra Knorr som skal testes.
Både bearnaisesaus, carbonara og kremet fiskesaus skal prøves ut her hjemme.
Bearnaisesausen er allerede testet ut,
og jeg synes den smakte veldig godt.
Delt ut flere prøver på jobb i dag,
håper de også liker den!
 
 
I morgen blir det nok spaghetti carbonara hos oss.
 
Som Buzzador har du mulighet til å prøve nye produkter og tjenester og deretter fortelle oss hva du synes om dem. Alt du trenger å gjøre er å fortelle om dem til vennene dine, enten personlig eller gjennom sosiale medier. Å være Buzzador er gratis og innebærer mange spennende møter mellom deg, vennene dine og nye produkter eller tjenester.
Lyst til å ble en Buzzador du og?
 
 
 
Ønsker dere alle en fin onsdagskveld,
og takk for alle spor dere legger igjen her hos meg :) 
 
 

2 kommentarer:

  1. Tror nok ikke det er for meg, men det er sikkert interessant om du får spennende produkter å prøve ut.

    SvarSlett
  2. Høres jo litt spennende ut:)
    Elsker forresten Knorr sin bearnaise:o)
    Har ligget litt på latsiden med blogging og besøksrunder, men nå må jeg bare få skjerpet meg:))
    Ha en nydelig dag!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett