onsdag 23. januar 2013

Sol og gnistrende kaldt




Fantastisk vintervær i dag her på sørlandet!
Iskaldt og vakker sol.
Fremdeles skinner sola på den islagte fjorden,
og den lille ferjen vår presser seg frem i råka.
Spennende hver morgen for å se om den klarer å presse seg igjennom.


I ovnen er det full fyr og te koppen er fylt til randen.
Jeg har oppfylt enda et ønske til yngstemann,
hun ønsket seg også støvlefor.
Deilig og varmt garn å strikke i,
og helt sikkert gode og varme i støvlene til våren.


Frøkna kommer hjem en tur til helgen, 
så slipper jeg å sende i posten :)


Litt misunnelig på denne krabaten,
spiser, sover og slapper totalt av hele dagen.
Hadde vært godt en dag eller to det :)

Synes det er kjempehyggelig når dere legger dere til som følgere :)
I kveld skal jeg ta en skikkelig bloggrunde og besøke dere alle sammen,
det gleder jeg meg til!




6 kommentarer:

  1. Smart og så fine! Deilig å ha i støvlene :)

    SvarSlett
  2. Disse støvelforene du strikker er så flotte!! Koselig mønster og flott farge! Heldige datteren din.
    For en skjønn bamse du har. En katt vet å kunne slappe av.

    Ha en flott kveld!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  3. Flotte leggvarmere og mye fint på bloggen din, du er velkommen innom min også :)
    Klem fra Beth

    SvarSlett
  4. Fin måte å pynte opp støvlene på, og samtidig holde seg god og varm! Fine:) Den nydelige pusen koser seg godt ja!

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott. Hva slags garn har du brukt, og ant masker?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)Jeg har brukt nepal fra drops. Startet med 64 masker oppe ved mønsteret, avsluttet med 44 på ribbestrikken. Oppskriften står i boka "norsk småstrikk"

      Slett