tirsdag 20. desember 2011

Jeg - en blogger?

Blogg? Skulle jeg liksom starte en blogg? Tanken har vært der både titt og ofte, men det har blitt med det. Og hva skulle så jeg blogge om? Har mange interesser, hovedsaklig håndarbeid, lesing, interiør og yoga. Ser jo at valgmulighetene når det gjelder hva jeg kan blogge om er variert, så det er jo egentlig bare opp til meg. Tanken bak dette var at jeg skulle dokumentere for meg selv hva jeg strikker og hvor mye jeg strikker i løpet av et års tid. Så får vi bare se da, hva som vil skje på denne siden her fremover. Marius sokkene ble jeg ferdig med i dag, hiver meg rundt med nye prosjekter!




Ha en fin kveld!
Lithe


1 kommentar:

  1. Velkommen inn i en inspirerende verden! Flotte sokker dette! Koselig at du la de som følger hos meg;)
    Nyt førjulsdagene, klem fra meg;)

    SvarSlett