torsdag 22. desember 2011

Endelig ferie!

Da jeg våknet i går morges, lå det et hvitt teppe over den vakre byen vår. Synes det var nydelig at en grå og trist morgen ble snudd til en lys og trivelig en. Men i dag er mesteparten borte igjen, og værmeldingene lover ikke snø her på sørlandet i de kommende dagene. Får heller sette pris på at jeg har staret ferie, og skal være sammen med den gode familien min i mange deilige late dager. Jeg skal nyte ferien med godt lesestoff og nye strikkeprosjekter, og forhåpentligvis mye kos med venner og familie.

Gjorde ferdig et par grytekluter i går, som egentlig skulle de ha vært en del av slumreteppet mitt. Men i farten tok jeg feil nr på heklenålen, og rutene ble større enn de andre jeg har på teppet mitt. Rutene kom iallefall til nytte :)

Nå skal treet pyntes! Nyt kvelden :)

Lithe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar