lørdag 31. januar 2015

En god start på helgen

 



 
 I går hadde jeg en flott dag!
Den startet med 25 elever som sang bursdagssang for meg,
etterfulgt av Limbo og pianomusikk.
Videre ble det en fin tur med en flott gjeng ungdommer,
noe som inkluderte bålbrenning og pølsegrilling.
Og før arbeidsdagen var over rakk jeg en tur i svømmehallen :)
Deretter ble det en times tid på trening,
før pysjen kom på og jeg sank sammen i sofaen med god mat og godt drikke.
Det må da kalles en fin dag?
 
I dag er det et strålende vær :)
Om jeg klarer å løsrive meg fra alle strikkeprosjektene,
så må jeg vel ut en tur!
Jeg slapp å rekke opp Marius jakka heldigvis!
Ei annen venninne ville ha den.
Ulempa er at nå må jeg strikke to.....
Pytt, pytt, det gidder jeg ikke tenke på i dag ;)
Ønsker deg en herlig helg <3

7 kommentarer:

  1. Har du hatt bursdag??? Gratulerer Lisbeth. 29 år, det er jammen ikke verst ;)
    Og så fikk du fyllt opp dagen din også, med gjøremål. Men nå er det helg, og du kan synke godt ned i stolen med strikketøyet, og nyte kvelden.
    En flott bukett med tulipaner har du også fått.
    Jeg kjøpte 20 stk på vei hjem fra jobb i dag. Nå fikk jeg spist " lunch" kl 17, har satt over kaffen, og har marsipanbrød og Lev Landlig på MENYEN. Senere blir det rødvin og Scampi.....og strikketøyet hvis jeg orker.
    En riktig trivelig helg ønsker jeg bursdagsbarnet.
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått! Flotte tulipaner! Håper resten av helga blir like god. Jeg går på ski, ser sport på TV og strikker.

    God lørdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen i går! Kos deg videre i helgen :)

    SvarSlett
  4. Gode dager er bra å ha å se tilbake på. Kjekt du fikk fra deg jakka da. Du får planlegge ei ny ei for deg selv.
    klem

    SvarSlett
  5. Høres ut som en bra dag, ja! Gratulerer på etterskudd :)

    SvarSlett
  6. Gratulere med vel overstått bursdag, hører at du har hatt en fantastisk dag!

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med vel overstått bursdag, Lisbeth! Høres ut som en fin feiring av dagen - og håper resten av helgen har vært like flott :D

    Nydelige luer, pannebånd og mormorstrikk. Herlig strikk. Så flink du er som er startet med julegavestrikk allerede.. Skulle jeg også gjort. Ble litt vel hektisk før julen 2014 ^_^

    Ønsker deg ei herlig ny uke. Tusen takk for alle skjønne kommentarer fra deg. Stor klem

    SvarSlett