tirsdag 25. november 2014

Broken



 
Fantastisk flott soloppgang i dag morges :)
Og resten av dagen har bare fortsatt i samme spor.
Kjente godt at jeg trengte noen solstråler nå.
Her har det regnet jevnt og trutt i ukesvis!
 
 
Det har vært stille på bloggen en ukes tid.
Alt jeg tok i forrige uke gikk liksom i stykker.
Også dataen........
Men nå er den i orden igjen - og jeg får forhåpentligvis oppdatert meg på bloggfronten.
Strikket fikk jeg gjort forrige uke iallfall.
Dette tubeskjerfet var raskt og strikke,
godt og varmt ble det og :)
 
 
Fremdeles inspirert av Geirangergenseren :)
Nå ble det et pannebånd.
Brukte oppskriften som står i Marius boka,
og tilpasset den mine behov.
Det er enda mer garn igjen etter genseren,
tror jeg vil bruke det på et sitteunderlag :)
 
 
Studenten ønsker seg lang og varm jakka :)
Da hiver jeg meg rundt da vet du!
Tykke gode pinner og tykt garn.
Denne bør være ferdig før jul :)
 
Håper jeg klarer å besøke deg på din blogg i dag,
jeg har iallfall ikke glemt deg selv om det er stille fra denne kanten :)
Bare litt pc problemer......
Fin kveld ønsker jeg deg :)
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Nydelige ting du har laget, og du er virkelig en reser med pinnene!:)
    Her har vi også hatt nydelig sol i dag og vindstille...Kjedelig når
    data`n streiker...den er jo VELDIG kjekk å ha:)))
    Min bærbare begynte å bli litt småsur...så mannen kjøpte en stasjonær med en kjempediger skjerm til.....greit når en er i den alderen med lesebriller å sånt hihi:)
    Ønsker deg en flott kveld!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  2. Ser at pinnene har gått varme i alle fall. Lekker farge på tubeskjerfet! Så snill du er som strikker jakke på tykke pinner! Det synes jeg er slitsomt.
    Ja, er det ikke merkelig hvordan all ting går i stå når dataen streiker? Og så vanskelig det er å komme ajour i etterkant!

    Ønsker deg ei fin uke! Her er det strikkekafe i morgen og spinnekurs på torsdag.

    Klem

    SvarSlett
  3. Så mykje fint du strikkar. Det blir ein god og varm jakke. Og så bra at dataen fungerer igjen. Ha ei fin veke.

    SvarSlett
  4. Så mye fint du strikker, du er skikkelig produktiv :)
    Det er ikke noe artig når dataen streiker, finnes nesten ikke noe mere frustrerende enn det. Godt at den er oppe å går igjen nå!
    Fin uke til deg!

    SvarSlett
  5. Utrolig masse du strikker - en glad å se - veldig hyggelig.
    Pannebånd ha kjempeflott mønsteret - jeg vil notere meg :-))) Nest år vi reise til Norge igjen og jeg håper jeg kan kjøpe fine strikkebøker... med flere.
    Heldig med pc ønskers... og ha en fin fin kveld. Stor klem fra Viola

    SvarSlett