lørdag 3. mai 2014

Det kryper sammen



 
Man kan få gjort litt på to fridager :)
Nesten ferdig å legge panel i hagestua,
og nesten helt ferdig med å grunne på utsiden.
I ettermiddag skal begge deler gjøres ferdig!
Gøy å se at det kryper sammen :)
 
 
Nytt garn er handlet inn.
Ny genser til ei venninne :)
Må nok handle inn noe til meg selv også,
nå som det er salg hos Drops.
 
Straks av sted, skal jobbe på biblioteket i dag.
Og i kveld skal vi i 50 års dag til min fine svigerinne :)
Ønsker deg en strålende dag
- håper sola skinner hos deg!
 
Vil du være med på min give away ,
så trykk på linken :)
 

6 kommentarer:

  1. Heisann
    Så fint det blir i utestad deres, Lisbeth. Det morroestemå jo være å innredet den til slutt. Har du noen planer? Tipper det blir blått og beige, eller??? ;)
    Yes, jeg har sett det er salg på Garnstudio, og jeg skriver lister........ Jobber jo med garn, men må jo handle litt garn andre steder også, he he Nå har jeg så mange prosjekter på gang, så jeg håper jeg får laget halvparten ferdig, iallefall.
    Du har fyllt opp din helg med kos og festligheter. Selv har jeg helgen åpen, men jeg VET det blir litt opprydning her hjemme, sånn innimellom.
    God helg. Klem

    SvarSlett
  2. Hei. Så koselig det ser ut til å bli i hagestua deres.
    Du tar så fine bilder også. Hvilket bilderedigeringsprogram bruker du?
    God helg og kos deg! :)

    SvarSlett
  3. Hagestua blir veldig fin, skulle gjerne hatt ei slik stue jeg også! :-)
    Så snill du er som strikker genser til venninna di, den blir ho nok glad for!
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  4. Så flott det blir hos deg. Heldige venninne som skal få ny genser, spennende! Vi har vært i konfirmasjon i dag, solskinn hos oss, men kald vind, nå pakkes her for tur over atlanteren imorgen! Ha en herlig kveld og tusen takk for koselig kommentarer hos meg!

    SvarSlett
  5. Så fin utestuen blir, det blir deilig ;)
    Flott garn og farger du har kjøpt, det blir en fin genser !

    SvarSlett
  6. Wow, så flott det blir. Heldige deg :) Litt av et arbeid du har - på alle kanter. Skjønner at du har det hektisk, men mye moro og litt tid til spøt likevel. Driftig og flinke dame :)

    Blir spennende å se hvordan hagestuen blir til slutt. Lykke til med prosjektet!! Moro!

    Jepp... har fått med meg at det er garnsalg på ull og det skal jeg benytte meg av. Gjorde det i fjor også og fikk garn til flere prosjekt. Så er det den store utfordringen - hvor mye garn og hva skal prioriteres fra den ooo så lange ønskelisten, hihi. Finner vel ut av noe ;)

    Stor klem til deg!
    Eli Kristin

    SvarSlett