søndag 16. juni 2013

Sengehygge



 
 
Denne uka har jeg krøpet til sengs hver kveld med Harry.
Ja, Hole altså.
Vi har holdt det gåenes til langt på natt,
er helt utslitt når jeg skrur av lyset.
Han gir meg lyst på mer hele tiden,
og gir meg noen adrenalin kick som ikke ligner noen ting.
Heldigvis er han ikke fullt så rå som tidligere,
det ble litt mye for meg en stund.
Nå er Harry og jeg et avsutta kapittel.
Jeg anbefaler han virkelig til dere der ute :) 


 
 
Dette sier forlaget om boka :
På et sykehus ligger en hardt skadet mann i koma. Rommet bevoktes av politiet, og ingen får vite hva den mystiske pasienten heter. Samtidig blir politimenn funnet drept på åsteder for gamle, uoppklarte drap. Politiet står uten spor og mangler i tillegg sin beste etterforsker. På sykehuset viser pasienten tegn til å komme til bevissthet.

Gjør deg klar til en rystende ferd gjennom Oslos gater og Harrys univers.

3 kommentarer:

  1. Spennende, jeg har også et forhold til Harry Hole og er spendt på hvordan det ender......

    SvarSlett
  2. Det skal bli spennende å lese boka. Jeg holder på med et par andre bøker nå i sommer...men har planer om å få lest din anbefaling i høst.
    Fortsatt god sommer til deg!

    SvarSlett
  3. Jo Nesbø er toppers! Er vel snart halvveis med denne, vel og merke hører jeg på den som "lydbok". God krim det her.

    Tror jeg må snike meg til litt egen boktid i kveld for å komme til bunns i sakene, he-he! Hver gang jeg plugger i høretelefonene så kan du være sikker på at det er noen som har noe de bare MÅÅÅÅ ha sagt der og da, hihi. Artig å høre på lydbok, men det er noe eget med å bla i boka også.

    Kos deg med annet godt lesestoff i sommer :D

    SvarSlett