tirsdag 19. februar 2013

Sånn går dagene....




Fire dager av den beryktede vinterferien er over.
Og hva har så jeg fått utrettet?
Nada!!
Nå ljuger jeg egentlig....
Har fått lest 46 sider i en bok og begynt på mønsteret i marius genseren.

Ellers har jeg lagt på sofaen,
kreket meg ned på vaskerommet og opp igjen,
brukt opp krefter på å tømme oppvaskmaskinen,
mannet meg opp i to dager før jeg orket å gå ut med søpla,
hørt på radioen i timesvis,
tittet på sjøen
og vurdert om jeg burde spise litt.

Jeg har hatt god tid til å tenke på alt jeg burde ha gjort i disse dagene,
og alt jeg har lyst til å gjøre.....
Og det er IKKE bra,
det kan fort bli dyrt!


Akkurat nå er hodet propp fullt av ideer på hva som kan strikkes :o)
Og da tror jeg at jeg må fortsette å være syk om jeg skal rekke over alt.
Har ikke tid til å gå på jobb iallefall ;)

Sender en liten hilsen til min bedre halvdel,
han er også syk og skal være på jobb i 12 dager. 


Kreker meg bort på sofaen igjen,
kanskje jeg klarer å strikke ferdig genseren i dag?
Fortsatt god vinterferie til dere,
og takk for alle koselige kommentarer <3

Bildene er lånt fra google :)



1 kommentar:

  1. God bedring til deg, fra en som også kjenner sofaen godt etter jul :)

    SvarSlett