onsdag 5. september 2012

Haveskuret mitt

 
Bak denne døren skjuler det seg et mini overnattingssted :)
Huset vårt er lite, så noe ekstra rom inne finnes ikke.
Rommer her er ikke større enn 3,5 m2.
Så lite at du bør ut for å skifte mening ;)
 
 
I sommer ble det satt opp beverpanel på veggene her, og malt i fargene sval sjø og dråpe.
 
 
Vanskelig å se kontrastene her, men sval sjø er en helt fantastisk farge.
Bare elsker den!
Nå er rommet ferdig, og klart til å vises frem.
Det har det egentlig vært en stund, men har bare ikke fått surret meg til å ta bilder..
 
 
Dette er kun et rom til å sove i, så da passet det med et "sweet dream" skilt.
Fargene på skiltet passet perfekt mot veggen :)
 
 
Strøm har vi ikke her, så en lyslykt er eneste lyskilde på lyse sommernetter.
 
 
 
En knagg til klærne fikk også plass.
 
 
En fargerik rye på gulvet ville jeg ha.
 
 
 
Dette er hele rommet!
Akkurat passe stort til å sove en natt eller to.
Jeg har testet det ut, og her sov jeg godt.
Har dere plass til overnattingsgjester?
 
Ha en super kveld dere!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar