tirsdag 3. juli 2012

Mens jeg venter


på sommeren, har jeg begynt på en ny pute.
Denne gangen kun med dobbel perlestrikk. Strikker i alaska og på pinner nr 10.
Så dette går unna :)


Var en tur innom biblioteket her om dagen og lånte med meg denne boka.
I den var det alt for mye spennende til at jeg bare skulle låne den, så veien til den lokale bokhandleren var ikke særlig lang.


Kjøpte meg denne boka også, og kan virkelig anbefale den om du liker en god historie.
Har ikke lest noe av henne før, men det frister så absolutt til gjentagelse.
Synes ofte at svenskene kan krim, både film og bøker :)

Fin kveld til deg!!

Klem


1 kommentar:

  1. Puta blir nok lekker!!
    Må finne roen så jeg får strikket litt igjen snart jeg også.. skal strikke babyteppe til gutten til en venninne som ventes om 23 dager, så må komme igang snart ;) Regner med jeg får slappet av i ferien så da blir det vel litt strikking..

    Ønsker deg en fin Onsdag,
    Sommerklemmer fra Jatte :)

    SvarSlett